عکسهای ایرانی و خارجی و مطالب جالب

**اگر آمریکا و طرف‌های غربی بفهمند ایران کشور قوی‌ای است، دست از لجبازی برخواهند داشت**

عکسهای ایرانی و خارجی و مطالب جالب

**اگر آمریکا و طرف‌های غربی بفهمند ایران کشور قوی‌ای است، دست از لجبازی برخواهند داشت**

پیاده نظام دلواپسان

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به اتفاقات اخیر کشور یمن اشاره کرد و گفت: بهترین راه برای حل مناقشات مذاکرات سیاسی است و هر روزی که این مذاکرات به عقب بیفتد گناهش متوجه کسانی است که کارشکنی می‌کنند.
ادامه رفتار عربستان در یمن مثل دست و پا زدن‌در باتلاق است/نگران هجمه‌ رسانه‌ای علیه خود نیستمبه گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله "علی اکبر هاشمی رفسنجانی" رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح دیروز (سه‌شنبه) در دیدار جمعی از سرداران و فرماندهان سابق کمیته‌های انقلاب اسلامی و نیروهای انتظامی، شکست‌های متوالی ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیست‌ها از حزب‌الله لبنان را درس تجربی حاکمان عربستان سعودی درخصوص حملهٔ به یمن دانست و اظهار داشت: اگر عربستان بخواهد به اشتباهاتش ادامه دهد، مثل دست و پا زدن‌های یک انسان در حال غرق شدن در یک باتلاق است که هر چه تلاش می‌کند، گرفتار‌تر می‌شود. 

وی با تأسف بار خواندن اوضاع کشورهای اسلامی در عراق، پاکستان، افغانستان، سوریه، یمن، عربستان، بحرین، مصر و لیبی، گفت: در حالی که منطقه درگیر اختلافات داخلی و کشت وکشتارهای انتحاری است، اخیراً وجود گروه‌های تروریستی و حمله کشور‌ها به همدیگر نیز به مجموعه نگرانی‌های دلسوزان دنیای اسلام اضافه شده است. 

آیت‌الله هاشمی یمنی‌ها را مردمی صبور، زحمت‌کش، باهوش و متصلّب به اعتقادات مذهبی و دارای حسّ وطن دوستی بسیار بالایی دانست و گفت: هر متجاوز به سرزمین یمن وقتی عواقب اشغالگری خود را ببیند، پشیمان می‌شود. 
 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این نکته که عربستان با بمباران‌های هوایی نمی‌تواند به اهدافش برسد، گفت: بهترین راه برای حل مناقشات، مذاکرات سیاسی است و هر روزی که این مذاکرات به عقب بیفتد گناهش متوجه کسانی است که کارشکنی می‌کنند. 
 
آیت‌الله هاشمی در بخش دیگری از سخنانش و در پاسخ به نگرانی یکی از سرداران در خصوص موج جدید هجمه رسانه‌ای علیه خود، گفت: نگران این هجمه نیستم و همه این حرف‌ها را سابق نیز گفته بودم، اما جریان‌های افراطی در این شرایط احساس نگرانی بیشتری می‌کنند. 

وی به اقدام توهین‌آمیز گروهی که چند سال قبل در حرم امام (ره) مانع سخنرانی حجت‌الاسلام "سید حسن خمینی" شده بودند، اشاره کرد و گفت: همین گروه، پیاده نظام دلواپسان امروزند. 

آیت‌الله هاشمی در بخش دیگری از سخنانشان با تقدیر از زحماتی که سرداران و فرماندهان و نیروهای کمیته انقلاب اسلامی در سال‌های اول برای تعمیق امنیت در کشور، کشیده‌اند، گفت: در اوج توطئه‌های تجزیه‌طلبانه و شورش‌های کور، حضور خالصانه جوانان در کمیته‌های انقلاب اسلامی و بعد‌ها در سپاه پاسداران نگذاشت دشمنان به اهداف خود برسند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد