عکسهای ایرانی و خارجی و مطالب جالب

**اگر آمریکا و طرف‌های غربی بفهمند ایران کشور قوی‌ای است، دست از لجبازی برخواهند داشت**

عکسهای ایرانی و خارجی و مطالب جالب

**اگر آمریکا و طرف‌های غربی بفهمند ایران کشور قوی‌ای است، دست از لجبازی برخواهند داشت**

چرا وزیر نفت از ترکمنستان به دادگاه لاهه شکایت نکرد؟

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت می‌خواهم به مردم توضیح دهد چرا ما در دادگاه لاهه محکوم شدیم.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت می‌خواهم به مردم توضیح دهد چرا ما در دادگاه لاهه محکوم شدیم و از طرفی وقتی در اوج زمستان ترکمنستان انتقال گاز به ایران را قطع کرد آیا وزیر نفت در دادگاه لاهه شکایت کرد و نتیجه چه شد.
 
حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص خط انتقال گاز به ترکیه به صورت رایگان اظهار کرد: قیمت گاز برای مردم الان در هر مترمکعب 130 تومان است در حالی که در کرسنت هر مترمکعب را 72 تومان تنظیم کرده بودند.
 
وی افزود: الان گفته می‌شود به خاطر قطعی که در انتقال گاز به ترکیه اتفاق افتاده بوده دادگاه لاهه 19 ماه ایران را موظف کرده که روزانه 30 میلیون متر مکعب گاز مجانی به ترکیه بدهد.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: از دولت می‌خواهم به مردم توضیح دهد چرا ما در دادگاه لاهه محکوم شدیم و آیا دفاع کافی صورت گرفته و از طرفی وقتی در اوج زمستان کشور ترکمنستان خط لوله انتقال گاز به ایران را قطع کرد آیا وزیر نفت ما در دادگاه لاهه شکایت کرد و نتیجه آن چه شد؟
 
حاجی دلیگانی عنوان کرد: این نمی‌شود که همه جا ما را محکوم کنند و آنجا که حق با ما است کاری انجام نشود./ نسیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد