عکسهای ایرانی و خارجی و مطالب جالب

**اگر آمریکا و طرف‌های غربی بفهمند ایران کشور قوی‌ای است، دست از لجبازی برخواهند داشت**

عکسهای ایرانی و خارجی و مطالب جالب

**اگر آمریکا و طرف‌های غربی بفهمند ایران کشور قوی‌ای است، دست از لجبازی برخواهند داشت**

نماینده کومله در کردستان عراق بر اثر شلیک گلوله به هلاکت رسید/ جزئیات مرگ مشکوک یکی از فاسدترین اعضای رهبری کومله در سلیمانیه

رحمان نجات متولد پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۳ و اهل سقز بود. نامبرده در سال ۱۳۵۸ در شهر سقز با تشکیلات کومله تماس گرفت و به یکی از اعضای فعال این گروه تبدیل شد. او پس از یک دوره فعالیت در تشکیلات مخفی، در سال ۱۳۶۲ بطور رسمی بعنوان پیشمرگ به این گروه  ملحق می شود.
رحمان نجات متولد پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۳ و اهل سقز بود. نامبرده در سال ۱۳۵۸ در شهر سقز با تشکیلات کومله تماس گرفت و به یکی از اعضای فعال این گروه تبدیل شد. او پس از یک دوره فعالیت در تشکیلات مخفی، در سال ۱۳۶۲ بطور رسمی بعنوان پیشمرگ به این گروه ملحق می شود.
رجانیوز - نادر کیانی: «رحمان نجات» از اعضای شناخته شده، قدیمی و رهبری کومله که در عین حال از چهره های فاسد این گروه بود بر اثر شلیک چند گلوله کشته شده است. 
 
به گزارش رجانیوز، بر پایه خبر دریافتی از اردگاه زرگویز کومله کمونیستی، رحمان نجات ظهر روز جمعه برابر با 23 تیرماه 1396 هجری شمسی (14 ژوئیه 2017 میلادی) در حادثه کاملاً مشکوکی بر اثر اصابت گلوله کشته شد!
 
رحمان نجات متولد پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۳ و اهل سقز بود. نامبرده در سال ۱۳۵۸ در شهر سقز با تشکیلات کومله تماس گرفت و به یکی از اعضای فعال این گروه تبدیل شد. او پس از یک دوره فعالیت در تشکیلات مخفی، در سال ۱۳۶۲ بطور رسمی بعنوان پیشمرگ به این گروه  ملحق می شود.
 
وی به‌عنوان عضو کمیته مرکزی کومله، عضو کمیته مرکزی حزب کمونیست ایران و نماینده رسمی کومله در اقلیم کردستان عراق و دبیرخانه کومله فعالیت می‌کرد.
 
در گذشته از فساد اخلاقی گسترده رحمان نجات گزارش‌های زیادی منتشر شده بود؛ از رابطه نامشروع نامبرده با زنان متأهل اردوگاه با همکاری بیان قادری همسر شکرالله احمدی عضو کمیته مرکزی، از رابطه جنسی علنی این فرد با آرزو رزاقی، مینا سلطانی، لیلا محمدی و... وی با دادن دلار به زنان متأهل اردوگاه کومله با آنها رابطه برقرار می‌کرد و در صورت اعتراض همسران‌شان، آنها را به بهانه های واهی و برچسب های امنیتی از اردوگاه اخراج می کرد.
 
در همین باره، رهبری کومله بخاطر توقف تحقیقات در ارتباط با مرگ مشکوک این عضو رهبری کومله، بعدازظهر روز یکشنبه 25 تیرماه پیکر وی را در مزار گردان شوان دفن می کند.
 
گفته می شود با توجه به تسریع در خاکسپاری این عضو رهبری کومله، شائبه تسویه حساب درون گروهی در این ارتباط قوت گرفته و بزودی قرار است توسط پلیس جنایی سلیمانیه، از اعضای رهبری کومله بازخواست شود. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد