عکسهای ایرانی و خارجی و مطالب جالب

**اگر آمریکا و طرف‌های غربی بفهمند ایران کشور قوی‌ای است، دست از لجبازی برخواهند داشت**

عکسهای ایرانی و خارجی و مطالب جالب

**اگر آمریکا و طرف‌های غربی بفهمند ایران کشور قوی‌ای است، دست از لجبازی برخواهند داشت**

اسد هیچ جایگاهی در آینده سوریه ندارد / روسها موافق کنار گذاشتن اسد هستند

یک مقام آمریکایی:
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد بشار اسد هیچ آینده ای در سوریه ندارد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران،ماری هارف گفت:وزیر امورخارجه آمریکا دیروز با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه به صورت تلفنی گفتگو کرد تا موضوعاتی را که درباره آن در سوچی گفتگو کردند،دنبال کند که در صدر آن ضرورت اجرای توافقنامه کامل مینسک به وسیله روسیه بود.آنها همچنین درباره ضرورت راه حل سیاسی واقعی در سوریه گفتگو کردند و این که هیچ آینده ای برای بشار اسد در سوریه نیست.آنها همچنین درباره خشونت ها در یمن و مسائل مربوط به قطب شمال با یکدیگر گفتگو کردند.
ماری هارف درباره موضع آمریکا در قبال سوریه گفت: موضع ما مطمئنا تغییری نکرده است.بشار اسد هیچ آینده ای در سوریه ندارد و وی همه مشروعیت برای رهبری را از دست داده است و روس ها نیز همانطور که همواره گفتیم با چارچوب توافق ژنو برای برکناری سیاسی موافقت کردند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت:هواپیماهای نظامی آمریکا براساس حقوق بین الملل در مناطق مورد مناقشه در دریای جنوبی چین فعال هستند. همانطور که مطلع هستیم و در برخی از گزارش های تلویزیونی دیده ایم،چین بارها به این هواپیماها هشدار داده است اما ارتش آمریکا براساس حق آزادی و استفاده قانونی از دریا در دریای جنوبی چین ادامه می دهد.وزیر امور خارجه آمریکا در پکن نگرانی ما درباره احتمال بروز تنش در منطقه را بیان کرد.
ماری هارف گفت: به نظر من کمک ها به بروندی کاهش نیافته است.ما به حمایت از نیروهای بروندی که اکنون در موگادیشو هستند،ادامه می دهیم اما آمریکا به خاطر نگرانی های امنیتی در داخل بروندی فعالیت های مربوط به آموزش برای صلح بانی را به صورت موقت متوقف کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد