عکسهای ایرانی و خارجی و مطالب جالب

**اگر آمریکا و طرف‌های غربی بفهمند ایران کشور قوی‌ای است، دست از لجبازی برخواهند داشت**

عکسهای ایرانی و خارجی و مطالب جالب

**اگر آمریکا و طرف‌های غربی بفهمند ایران کشور قوی‌ای است، دست از لجبازی برخواهند داشت**

ائتلاف سعودی بار دیگر منزل رئیس جمهور مخلوع یمن را بمباران کرد.
به گزارش سرویس بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، جنگنده های ائتلاف سعودی بار دیگر منزل علی عبدالله صالح، رئیس جمهور مخلوع یمن را در زادگاهش در روستای "بیت الاحمر" در شهر سنحان واقع در استان صنعا بمباران کردند.

این دومین باری است که جنگنده های ائتلاف منزل رئیس جمهور سابق یمن را هدف حمله قرار می دهند. از سوی دیگر، شبکه الجزیره از پیشروی شبه نظامیان هوادار منصور هادی به سمت استان صعده خبر داد. این شبکه اعلام کرد هم اکنون درگیری ها با گروه انصارالله به نزدیکی استان صعده رسیده است. استان صعده پایگاه گروه انصارالله به شمار می رود.  
 
در تحولی دیگر، شبکه المنار از هلاکت دو افسر سعودی در گلوله باران ارتش و کمیته های مردمی خبر داد. برخی منابع یمنی اعلام کردند در گلوله باران پایگاه نظامی ثعبان، در شهر مرزی نجران عربستان دو افسر سعودی به هلاکت رسیدند.

همچنین ارتش و کمیته های مردمی توانستند بر یک پایگاه سعودی در استان جازان در جنوب غربی عربستان مسلط شوند. شبکه یمنی المسیره پس از تسلط ارتش، تصاویری را از داخل این پایگاه نظامی پخش کرد. پس از تسلط ارتش و کمیته های مردمی بر این پایگاه، سربازان سعودی از آنجا گریختند.
انتهای پیام/  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد