عکسهای ایرانی و خارجی و مطالب جالب

**اگر آمریکا و طرف‌های غربی بفهمند ایران کشور قوی‌ای است، دست از لجبازی برخواهند داشت**

عکسهای ایرانی و خارجی و مطالب جالب

**اگر آمریکا و طرف‌های غربی بفهمند ایران کشور قوی‌ای است، دست از لجبازی برخواهند داشت**

قرارداد جدید بیمه طلایی فرهنگیان منعقد شد/ تسهیل دسترسی به مراکز درمانی

بطحایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: اشکالات به وجود آمده در انعقاد بیمه تکمیلی فرهنگیان تا 4 ماه آینده بر طرف خواهد شد.
سید محمدبطحایی معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران در خصوص مشکلات بوجود آمده در انعقاد قرارداد بیمه طلایی و تکمیلی فرهنگیان اظهار کرد: قرارداد جدید بیمه طلایی و تکمیلی فرهنگیان منعقد شده و بزودی مشکلات ایجاد شده بر طرف خواهد شد.

وی تاکید کرد: هزینه‌ها و خساراتی که تا‌کنون متوجه همکاران در قبال مراکز درمانی غیردولتی شده در کوتاه‌ترین زمان پرداخت می‌شود.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مشکل جدی فرهنگیان در خصوص زمان عقد بیمه طلایی و تجدید آن بوده که بسیاری از همکاران زمان آن را تا پایان اردیبهشت ماه اعلام کرده بودند که زمان مناسبی نبود به همین دلیل برای تناسب با نیاز همکاران فرهنگی بیمه‌ها تا تاریخ اول مهر سال جاری منعقد و مجددا تمدید خواهد شد.

بطحایی افزود: آنچه در قرار داد جدید منعقد شده دقیقا برای کاهش مسائل و مشکلات به وجود آمده بوده است به نحوی که کیفیت‌ها بالا برود و بتوانیم رضایت‌مندی فرهنگیان را در خصوص حل مشکلات به وجود آمده فراهم کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد