عکسهای ایرانی و خارجی و مطالب جالب

**اگر آمریکا و طرف‌های غربی بفهمند ایران کشور قوی‌ای است، دست از لجبازی برخواهند داشت**

عکسهای ایرانی و خارجی و مطالب جالب

**اگر آمریکا و طرف‌های غربی بفهمند ایران کشور قوی‌ای است، دست از لجبازی برخواهند داشت**

شیطان پرستی با لخت کردن و قربانی کردن دختران باکره زیبا 14 ساله در تایلند + عکس

شیطان پرستی با لخت کردن و قربانی کردن دختران باکره زیبا 14 ساله در تایلند + عکس


قبیله ای در تایلند که بت پرست هستند , براین عقیده هستند که باید دختری که سنش بیشتر از 14 سال نباشد با شرط اینکه زیبا و مجرد و باکره باشد را در یکی از روزهای سال برای خدای شان قربانی کنند به خاطر امنیت و حفظ حیات خود و دیگران و شفای از بیماریها و غیره.

و اما طریقه ادای مراسم قربانی به الهه:

همه مردم قبیله جلو معبد شان جمع میشوند و آنوقت درویشان یا زاهدان روحانیشان دختر را به آنجا آورده و لباسهایش را در میاورند و بر روی یک میز چوبی در مقابل چشمان همه مردم میخوابانند و بعد او را غسل داده و پاک ساخته آنگاه بر حسب اعتقاداتشان او را سر بریده ذبح میکنند و خونش را در ظرفی ریخته به تمام اهالی مینوشانند پس از آشامیدن خون دختر قربانی جسد بی جانش را همانجا جلوی معبد ترک میکنن تاپوسیده و فاسد شود تا زمانیکه نوبت قربانی سال بعد فرا رسد

لینک مرتبط: قربانی کردن دختران بی گناه در پای شیطان + فیلم

لینک مرتبط: کشف قربـانگاه مخوف شیطان‌پرستان درمکزیک

قربانی کردن دختران در تایلند

 




این مطالب توسط کاربران ارسال شده است. با استفاده از لینک زیر میتوانید مطلب را در سایت اصلی مشاهده کنید. در صورت تخلف از طریق گزارش تخلف به ما اطلاع دهید.
مشاهده مطلب در سایت اصلی




انتشار عکس نیمه برهنه گلشیفته فراهانی با نمایش سینه لخت خود + عکس



انتشار تصاویر مستهجن حضور «گلشیفته فراهانی» در یک فیلم مبتذل فرانسوی بر روی سایت‌های اینترنت ، نمای دیگری از پشت پرده زشت سینما را برملا کرد.
نکته جالب توجه آنجاست که در تیزر تبلیغاتی این فیلم، هیچیک از هنرپیشه‌ها به جز این هنرپیشه ایرانی، حاضر به نیمه عریان شدن نمی‌شوند. (تصویر سمت راست)
گفتنی است چندی پیش برخی مسئولان فرهنگی تلاش بسیاری را انجام دادند تا این بازیگر را از طریق لابی‌های دولتی به کشور بازگردانند که این اقدام با مخالفت رسانه‌های انقلابی و هنرمندان متعهد روبرو شد.

سرانجام بازیگری که کشورش را ترک کرد و به سینمای هالیوود پیوست، چیزی جز بی اخلاقی نبود. 

انتشار عکس نیمه لخت «گلشیفته فراهانی» در فیس‌بوک و پس از آن دیگر سایت‌های اینترنتی واکنش بسیاری از سینما دوستان را برانگیخت که چرا بازیگری که یک روز با بازی در نقش مادری فداکار در فیلم «میم‌ مثل مادر» خوش درخشیده بود، با پناه بردن به سینمای غرب امروز افتخارش این است تا به حراج گذاشتن نجابتش، عکسش بر جلد یک مجله فرانسوی منتشر شده است. (تصویر سمت چپ)

آنچه که در ابتدا به نظر می‌رسید که توطئه‌ای است برای هرچه بدنام‌تر شدن این بازیگر فراری، اولین بار توسط خود او با افتخار در صفحه فیس‌بوکش منتشر شده است.
گلشیفته که روزی در عرصه سینمای ایران فعال بود، پیش از این نیز برای بازی کردن در یک فیلم درجه ۳ یا ۴ غربی، تن به بازی در صحنه‌های غیراخلاقی داده بود.
گویا این عکس از فیلم کوتاهی به نام مکاشفه‌ها برداشته شده که بازتابی از تنش و ناراحتی غرب از انقلاب‌های عربی و بیداری اسلامی است.
در فیلم کوتاه «مکاشفه‌ها» تعدادی بازیگر زن و مرد از جمله «گلشیفته فراهانی» با گفتن جمله‌های به ظاهر متفاوت و همگی با این معنای مشترک که من می‌توانم تغییری عمیق در خودم ایجاد کنم و این فقط خودم هستم که می‌دانم که این تغییر به چه معناست، اقدام به در آوردن لباسهایشان و لخت شدن می‌کنند، البته نکته تاسف بار این است که در این میان ، فراهانی تنها بازیگر زنی است که وقیحانه بدن برهنه اش (یک سینه اش) را به معرض نمایش می‌گذارد.

حجاب زن ایرانی در سنگ نگاره ای از تخت جمشید

حجاب زن ایرانی در سنگ نگاره ای از تخت جمشید

 

انتشار عکس لخت و برهنه «گلشیفته فراهانی» و نمایش سینه‌اش

تصویر سمت راست: مربوط به تیزر تبلیغاتی فیلم است که گلشیفته فراهانی یکطرف لباسش را درآورده و یک سینه لخت اش را نمایش داده و در حال درآوردن طرف دیگر لباس است. تصویر سمت چپ: عکس کاملا لخت بالاتنه گلشیفته فراهانی.

تکذیب ماجرا توسط مادر و پدر گلشیفته فراهانی

مادر گلشیفته:در حال حاضر دخترم در هند به سر می برد و حالی مطلوب دارد وبنده که مادر او هستم به شما می گویم یقین بدانید دختر من اهل برهنگی و این مسائل نیست.

وی ادامه داد: در دنیای امروز که دنیای تکنولوژی است همه چیز امکان پذیر است و مطمئن باشید این عکس فتوشاپ بوده وبه هیچ عنوان نمی تواند عکس واقعی او باشد.

رحیمیان افزود: اگر من گلشیفته را بزرگ کرده ام بهتر از هرکس به این امر واقف هستم که دخترم اهل این چنین خودنمایی ها و خودفروختگی ها نیست وبه شما با قاطعیت می گویم این عکس واقعی و متعلق به دختر من نیست.

همچنین بهزاد فرهانی پدر گلشیفته در این باره گفت: نمی دانم کسانی که مدتی است در پی دامن زدن به این موضوع هستند اصلا از خود سوال کرده اند که چرا دختر من  باید دست به چنین کاری بزند؟ یک آدم  مریض عکسی را در داخل اینترنت قرار داده است وجملاتی را به  در زیر آن نوشته  وفکر کرده است مردم هم به راحتی آن را پذیرفته اند. حقیقت این است که گلشیفته در هیچ شبکه اجتماعی عضویت ندارد، پس نمی تواند چنین حرفهایی را زده باشد.

به گزارش اوج؛ وی افزود: من پدر گلشیفته فراهانی اعلام می کنم این عکس هرگز متعلق به دختر من نیست و این عمل زشت یک فتوشاپ است. دخترم اهل این مسائل وبازی ها نیست

حذف تصویر گلشیفته فراهانی از وب‌سایت مجله فرانسوی

در پی واکنش منفی امروز افکار عمومی و رسانه‌ها در خصوص انتشار تصویر عریان هنرپیشه سابق سینمای ایران در وب‌سایت یک نشریه فرانسوی، تصویر گلشیفته فراهانی به دلایلی نامشخص از سایت این مجله حذف گردید.

این اقدام گلشیفته به قدری ناباورانه بود که حتی حامیان وی نیز در ابتدا این تصویر را غیرقابل باور و ساختگی عنوان کردند؛ اما منبع انتشار خبر به اندازه‌ای موثق بوده است که جای هر شک و شبهه‌ای را درباره تصویر این زن از بین می‌برد.

انتشار عکس نیمه برهنه «گلشیفته فراهانی» در فیس‌بوک و پس از آن دیگر سایت‌های اینترنتی واکنش بسیاری از سینما دوستان را برانگیخت که چرا بازیگری که یک روز خوش درخشیده بود، با پناه بردن به سینمای غرب، امروز افتخارش این است تا به حراج گذاشتن نجابتش، عکسش بر جلد یک مجله فرانسوی منتشر شده است.

دیلی تلگراف نوشت: چندین ساعت پس از انتشار این عکس در فیس بوک، هزاران نفر در این صفحه پیغام گذشته و او را به بی حیایی متهم کرده اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد