عکسهای ایرانی و خارجی و مطالب جالب

**اگر آمریکا و طرف‌های غربی بفهمند ایران کشور قوی‌ای است، دست از لجبازی برخواهند داشت**

عکسهای ایرانی و خارجی و مطالب جالب

**اگر آمریکا و طرف‌های غربی بفهمند ایران کشور قوی‌ای است، دست از لجبازی برخواهند داشت**

خانواده شهدای شاخص: دروغ می گویند؛ ما از روحانی حمایت نکردیم/

اقدام دور از اخلاق حامیان روحانی در سوء استفاده از محبوبیت سرداران شهید دفاع مقدس برای جلوگیری از کاهش آراء روحانی، ناراحتی خانواده شهدا را در پی داشت و موجب صدور تکذیبیه های جداگانه شد. در همین راستا خانواده شهدا همت، مفتح،باکری،کاوه و دقایقی خبر مربوط به حمایت از روحانی را تکذیب کردند.
اقدام دور از اخلاق حامیان روحانی در سوء استفاده از محبوبیت سرداران شهید دفاع مقدس برای جلوگیری از کاهش آراء روحانی، ناراحتی خانواده شهدا را در پی داشت و موجب صدور تکذیبیه های جداگانه شد. در همین راستا خانواده شهدا همت، مفتح،باکری،کاوه و دقایقی خبر مربوط به حمایت از روحانی را تکذیب کردند.

گروه سیاسی_رجانیوز: پس از آن که روز گذشته لیست بلند بالایی از خانواده های سرداران شهید دوران دفاع مقدس در حمایت از حسن روحانی منتشر شده بود، حالا خانواده این  شهدا در حال تکذیب هرگونه حمایت از حسن روحانی هستند.

 

به گزارش رجانیوز شب گذشته در اولین اقدام، محمدمهدی همت فرزند سردارشهید همت با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با قرار دادن تصویری از پست یکی از کانال‌های تلگرامی حامی روحانی که نام خانواده شهید همت را در ردیف نخست حامیان روحانی ثبت کرده بود، نوشت:

«بنده به ایشان رای هم نمی‌دهم، چه برسد که حمایت کنم. بهتر است از اسم شهدا و خانواده‌های آنها سوء استفاده نگردد».

محمدمهدی همت در پایان پست اعتراضی خود درباره سوءاستفاده از نام شهدا و خانواده شهدا در تبلیغات انتخاباتی روحانی، ذیل یک هشتگ نوشته است: #رای_من_روحانی_نیست.

 

پس از خانواده شهید همت، علی کشوری فرزند شهید خلبان احمد کشوری که نام خانواده ایشان نیز در این لیست درج شده بود، هرگونه حمایت از حسن روحانی در انتخابات پیش رو را تکذیب کرد.

 

حالا پس از تکذیب این دو خانواده شهید، دکتر محمدصادق مفتح در گفت‌وگویی، با تکذیب این خبر عنوان کرد:

«خانواده آیت‌الله دکتر شهید مفتح خبر منتشر شده در مورد حمایت این خانواده از کاندیداتوری جناب دکتر روحانی را تکذیب می‌نماید.خانواده شهید مفتح امت حزب‌الله را  به شرکت پرشور در انتخابات ریاست‌جمهوری که براساس رهنمودها و تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و به عنوان تکیلف شرعی و میهنی است، تاکید می‌کند».

 

در ادامه سلسله تکذیب های خانواده های شهدا، سید محمدجواد هاشمی‌نژاد، فرزند شهید حجت الاسلام سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد و دبیر بنیاد هابیلیان(فرزندان شهدای ترور کشور) نیز با اشاره به گنجانده شدن نام خانواده شهید هاشمی نژاد در لیست حامیان روحانی با تکذیب این موضوع گفت:

«اخیرا با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در فضاهای مجازی مطالبی مطرح شده و عنوان شده است که گروهی از خانواده شهدا از جمله خانواده شهید هاشمی نژاد از کاندیدای مشخصی حمایت کرده‌اند. من ضمن تکذیب این موضوع تأکید می‌کنم مانند بسیاری از خانواده شهدای بزرگان انقلاب، حضور پر شور آحاد ملت شریف ایران در انتخابات برایمان در درجه اول اولویت دارد».

 

از سوی دیگر همسر شهید مهدی باکری با انتشار بیانیه‌ای هرگونه جانبداری از  احزاب و کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را تکذیب کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است:

«در این راستا تعدادی از دوستان و خانواده‌های ایثارگر درخواست داشتند که از نام شهید مهدی باکری و یا عنوان همسر شهید یا خانواده سرداران شهید باکری در انتخابات استفاده کنند که با مخالفت بنده مواجه شده‌اند. اما این روزها گاهی مشاهده می‌شود عکس شهید مهدی باکری در بیانیه‌ها و روزنامه‌ و یا فضای مجازی یا ستادهای تبلیغاتی برخی کاندیداها در این خصوص منتشر می‌شود.

لذا بدین وسیله اینجانب صفیه مدرس همسر شهید آقا مهدی باکری اعلام می‌داریم بنده هیچگونه حمایت و یا جانبداری از احزاب، گروه‌ها و تشکل‌ها و کاندیداها ریاست جمهوری و یا شوراهای اسلامی شهر روستا را نداشته و نخواهم داشت. لازم به ذکر است همچون شهدای عزیزمان در خط امام گام بر می‌داریم و گوش به فرمان رهنمودهای مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای خواهیم بود».

 

همچنین در پی انتشار لیستی از خانواده شهدا در حمایت از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، خانواده شهیدان «محمود کاوه» و «اسماعیل دقایقی» که نام آنها در این لیست درج شده بود، این موضوع را تکذیب کرد.

 

اقدام این روزهای حامیان روحانی برای سوء استفاده از محبوبیت خانواده های شهدا مساله ای است که نشان دهنده نگرانی بیش از حد این جریان نسبت به کاهش مقبولیت روحانی در جامعه دارد. دست آویزی به امور معنوی و اعتقادی مردم و محبوبیت شهدا عاملی است که بیش از قبل نشان می دهد این جریان برای رسیدن به اهداف سیاسی خود حاضرند از هرچیزی بهره برداری سیاسی کنند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد