عکسهای ایرانی و خارجی و مطالب جالب

**اگر آمریکا و طرف‌های غربی بفهمند ایران کشور قوی‌ای است، دست از لجبازی برخواهند داشت**

عکسهای ایرانی و خارجی و مطالب جالب

**اگر آمریکا و طرف‌های غربی بفهمند ایران کشور قوی‌ای است، دست از لجبازی برخواهند داشت**

انتشار فیلم آزمایش موشک خرمشهر و روسیاهی که بر رسانه‌های خارجی باقی ماند!/ سیلی ایران به ترامپ چگونه جنگ روانی دشمن را خنثی کرد؟

جدای از بازتاب گسترده رونمایی و آزمایش موشک خرمشهر در رسانه‌های خارجی نحوه جنگ‌ روانی این رسانه‌ها در مواجهه با آزمایش‌های موشکی ایران در سال‌های  گذشته در خور تامل است. انگار همین دیروز بود که این رسانه‌ها هر وقت که ایران مانور موشکی برگزار می‌کرد در مصاحبه با به اصطلاح کارشناسان خود مدعی فتوشاپ و غیرواقعی بودن عکس‌های منتشر شده این  آزمایش‌ها می‌شدند.
جدای از بازتاب گسترده رونمایی و آزمایش موشک خرمشهر در رسانه‌های خارجی نحوه جنگ‌ روانی این رسانه‌ها در مواجهه با آزمایش‌های موشکی ایران در سال‌های گذشته در خور تامل است. انگار همین دیروز بود که این رسانه‌ها هر وقت که ایران مانور موشکی برگزار می‌کرد در مصاحبه با به اصطلاح کارشناسان خود مدعی فتوشاپ و غیرواقعی بودن عکس‌های منتشر شده این آزمایش‌ها می‌شدند.
گروه سیاسی-رجانیوز:  روز گذشته و در جریان رژه  سالانه نیروهای مسلح از جدیدترین موشک بالستیک ایران رونمایی شد. موشک بالستیک "خرمشهر" با برد 2000 کیلومتری، سوخت مایع و سرجنگی 1800 کیلوگرمی اینقدر اهمیت داشت که نیوزویک آن را سیلی ایران به صورت ترامپ و اسرائیل بخواند.
 
 
به گزارش رجانیوز جدای از بازتاب گسترده رونمایی و آزمایش موشک خرمشهر در رسانه‌های خارجی نحوه جنگ‌ روانی این رسانه‌ها در مواجهه با آزمایش‌های موشکی ایران در سال‌های  گذشته در خور تامل است. انگار همین دیروز بود که این رسانه‌ها هر وقت که ایران مانور موشکی برگزار می‌کرد در مصاحبه با به اصطلاح کارشناسان خود مدعی فتوشاپ و غیرواقعی بودن عکس‌های منتشر شده این  آزمایش‌ها می‌شدند.
 
 
 
 
 
 
 
یکی از روش‌های رایج این رسانه‌ها نیز این‌گونه بود که ابتدا که یک عکس فوتوشاپ شده بجای عکس واقعی منتشر می‌کردند و بعد با مقالات آن‌چنانی وانمود می‌کردند که کارشناسانشان غیرواقعی بودن این عکس‌ها را  کشف کرده‌اند.
 
 
 
 
 
انتشار این عکس‌ها که مداوم صورت می‌گرفت یک هدف را دنبال می‌کرد و آن‌ هم زیر سوال بردن توان موشکی ایران بود؛ اما بنظر می‌رسد که رونمایی از موشک خرمشهر در رژه نیروهای مسلح و در ادامه نیز انتشار فیلم آزمایش آن به درستی روسیاهی را بر روی این رسانه‌ها گذاشته است و جنگ روانی این رسانه‌ها را خنثی کرده است  اما امروز نیز نباید از اقدامات احتمالی آن‌‌ها غافل بود.
 
 
Video Player


موشک خرمشهر.mp4 | دانلود فیلم 

 
گفتنی است در حالی فیلم آزمایش موفقیت آمیز موشک خرمشهر منتشر می‌شود که پیش‌تر فاکس نیوز در 30 ژانویه 2017 مدعی شده بود که آزمایش این موشک با شکست مواجه شده و موشک بعد از طی کردن مسافت 600 مایلی در هوا منفجر شده است!
 
 
گفتنی است که رسانه‌های غربی در مواجهه با کره شمالی نیز پیش‌تر از همین روش استفاده می‌کردند.
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد